'

Strikk dukkeklær til Baby born ... 
... deilige klær i bomull til en liten "dukkebaby"

0050D MATHEA - Jakke, Lue, Bukse og Strømper
(Passer 18" dukker som Baby born dukke, Alexander dukken, American Girl doll.) 


Baby born dukken er svært anvendelig og passer de fleste av Målfrids modeller. Svært mange strikker dukkeklær til Baby born, som kanskje kommer mest ...

Strikk dukke klær til baby born

 ... til sin rett i enkle, deilige klær strikket i bomull ... akkurat slik som dette nydelige "dukkebaby" settet MATHEA. Nesten som en ordentlig baby. 

Strikk dukke klær til baby born

MATHEA koser seg på pleddet ... 

PS: "Del disse vakre ting med familie og venner"
Jeg håper du liker dette antrekket like mye som jeg likte å lage  det, håper du vil dele denne siden på Facebook (under) eller Twitter. Likte du noen bilder, klikk på "pin it" og legge dem til din Pinterest album .
Vennlig hilsen Målfrid Gausel


0050D MATHEA - Jakke, Lue, Bukse og Strømper

Passer 18
All over the world people are knitting doll clothes to Baby born
just as this beautiful
All over the world people are knitting doll clothes to Baby born
just as this beautiful
All over the world people are knitting doll clothes to Baby born
just as this beautiful
All over the world people are knitting doll clothes to Baby born
just as this beautiful


0050D MATHEA 
Jakke, Lue, Bukse og Strømper
(Strikkemønstret passer til alle 18" dukker som Baby born, American Girl doll.) Klikk på bildet og se flere bilder i Foto Galleriet $7.95



Klikk her og legg strikkeoppskrift i handlekurv



Vis handlelkurv


Baby born dukken er svært anvendelig og passer de fleste av Målfrids modeller

Kjempefin nettside.

Jeg har alle fire bøkene og har strikket en del dukkeklær.
                  Turid Vigdis

Baby born dukken er svært anvendelig og passer de fleste av Målfrids modeller

Klikk et bilde!
Klikk et bilde og se alle bilder i Foto Galleriet 


Hei. Det var veldig hyggelig å finne siden deres. Jeg er ikke den største dukketøystrikkeren, men har den første boken til Målfrid og skal bruke den når jeg setter i stand en gammel dukke etter svigermor som skal bli gave til det yngste barnebarnet.
Det er hyggelig for dukkestrikkere å finne gode oppskrifter, jeg er mye på nettstedet Raverly som er for dem som er gal etter å strikke og hekle, derfor ser jeg at kvaliteten på det som finnes ute i verden av dukkeklær oppskrifter på ingen måte er så gode som de dere legger ut her.
Stå på i arbeidet.

                             Ida